Hunter som liten

Usch, idag har varit en jobbig dag. Igår kväll och imorse tog vi tempen på Hunter och han är nu uppe i 39,3 grader. Det är fortfarande en "okej" temperatur, så länge han inte går över 39,4 så kan man fortfarande anse det som en normal temperatur. Jag tror att Hunter ligger på ungefär 38,3 när han är frisk så man blir ju en orolig matte.
 
Idag handlade mest om att försöka tänka på annat på jobbet men i mitt huvud spelas hela tiden olika filmer upp om hur vi ska hitta honom halvdöd när vi kommer hem. Kan ju säga att det var med andan i halsen jag låste upp ytterdörren men så snart han stod där (...och smet ut i korridoren) så kunde jag andas ut för första gången på hela dagen. 
 
Jag hittade förresten lite söta klipp på Hunter som liten som jag lagt upp på Youtube. Han var lika sprallig och busig som Yuki är nu! Det hade jag helt glömt bort. Fick mig att både le och bli helt tårögd :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0