Frisk start på helgdagarna

Den här helgen har det varit jobb så då har jag passat på att springa innan frukosten. Det är lite trixigt att klä sig när det börjat bli kallt och på morgonen innan solen går upp så har det varit runt 2-4 grader. Brrrr....Men på med underställ och jacka och pannbandet så fungerar det bra! Gäller bara att pusha sig utanför dörren, det är den svåra biten ;)
 
Igår sprang jag i luthagen och kunde se frosten på åkrarna, var verkligen supermysigt. Det blev ju inte riktigt ett långpass så imorse kände jag för att göra samma sak igen (kändes nästan som att göra något förbjudet när man rör på sig på vilodagen). Idag blev det istället en tur i stadsskogen innan jobbet och det är så vackert när man ser alla fina höstfärger, löven på marken och solen gå upp. Verkligen en bra start på dagen!
 
Efter löpningen blev det såklart min favorit frukost, forsa mackor!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0