Så rörd

Idag när jag kom till jobbet så hittade jag en inslagen present på skrivbordet. Blev helt paff och såklart väldigt nyfiken. Öppnade den och det var vitt te och en hel bunt med Nakd bars! Vilken lycka, jag som hade slut på båda och ingen riktig ork att dra mig ända bort till Gränby för att köpa nya. 
 
Det visade sig vara Sabine som överraskat mig och ville muntra upp mig lite efter allt som har hänt. Blev helt rörd, att man kan ha så snälla kollegor. Tack så jättemycket Sabine! Ikväll har jag druckit gott te och mumsat på min favorit cocoa orange :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Bing.

Blir så himla glad att det piggade upp! :D Jag är rätt så klumpig då det kommer till att visa support så det här är det bästa sättet jag vet ^^. Massa kramar Sandra, allt kommer att bli tiptop ska du se! P.s. nakd bars finns även på life butiken, dessa är från Forumgallerian~ ^^

2013-11-27 @ 11:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0