Lat dag

Idag har jag varit riktigt lat. Jag hade inte möjlighet att vara lat igår så idag fick bli min lördag istället. Tror jag bara legat i soffan och tittat på Netflix och suttit lite vid datorn. Jag är fortfarande helt slut sedan igår och har haft huvudvärk så då är det skönt att bara vila. 
 
Vi tittade i alla fall klart på säsong två av The Killing som är så spännande. Äntligen, äntligen fick vi ett avslut på hela Rosie Larsens mord så nu är jag nyfiken på vad som kommer hända i säsong tre. Kinnaman är i alla fall hur bra som helst i serien så ska bli intressant att se honom som Robocop nästa år. 
 
Maten i helgen...nja, kunde varit bättre. Bjöds på hembakad fika (supergod jordnötskaka med choklad!) i Sundsvall, Max till lunch på vägen hem, pizza på kvällen, bröd till frukost, kladdkaka till fika och sedan resterna av pizzan till middag. Yeah...Konstiga är att jag inte riktigt reagerat på något av det. Aja, ingen idé att ha ångest utav det utan istället njuta av hur gott allt var!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0