Ut i friska luften!

Jag känner att jag längtar till varje morgon jag ska ut och gå nu. Nästan så jag hoppar ur sängen, eller nja, inte riktigt men jag vill bara bli klar snabbt så jag kan så jag kan komma ut och röra på mig. Så härligt väder, det är varmt och soligt, det börjar bli grönt, man ser allt djurliv och kan gå runt och bara titta och andas in frisk luft. Och nu när jag lyssnar på podcasts så känner jag mig lite lugnare eftersom jag använder tiden mer effektivt. Imorse lyssnade jag på en intervju med svenska Biggest Loser tränaren Tanja, kul att lyssna på!
 
Jag gjorde ett test idag och sprang i en kvart. Började med en kvarts gång som uppvärmning, sedan sprang jag men efter en kvart så började det spänna i knät så då blev det till att gå resten av biten. Det har bara gått en vecka så jag borde väl ta det lugnt, är inte riktigt där ännu men får hoppas all stretchning och styrkeövningar varje dag hjälper.
 
 Yuki och jag låg och myste i soffan imorse. Man får nästan lite dåligt samvete när man är tvungen att resa sig. Så söt!
 
Gick förbi slottet på promenaden. Ska bli kul att springa här i sommar.
 
 Supergod lunch på jobbet med tacogratäng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0