Träning och prioritering

Det går framåt med joggningen! Sakta men säkert vågar jag springa längre och längre men jag måste fortfarande ta det lugnt och känner jag att det börjar göra ont i knät så måste jag helt enkelt börja gå. Men att kunna springa i 40 minuter idag var en så skön upplevelse. Solen lyste, blommorna börjar komma fram och så lyssnade jag på inspirerande podcasts. Så här skulle jag kunna tänka mig att börja varje morgon.
 
Vad gäller den resterande träningen så går det mindre bra...jag märker att jag helt enkelt inte hinner mer än ett pass om dagen. Eller hinner är väl inte rätt ord för tid finns alltid men jag har valt att prioritera annat. Just nu blir det knappt sex timmars sömn men ändå så finns det inte tillräckligt med timmar på dygnet för att göra allt jag vill. Jag har valt bort delar av träningen, matlagning och en del fritid på kvällen för att fokusera på något jag tycker är roligt just nu. Jag är tyvärr ingen superwoman eller kan klona mig så man får helt enkelt välja där man vill lägga sin energi. Antingen det eller så får jag testa kaffe (när jag tänker på det så har vi faktiskt precis köpt en kaffebryggare)!
 

Kommentarer
Postat av: Bing.

Haha känner likdant! Så mycket man vill göra och tid är det enda som stoppar en. Har själv börjat sova 5-6 h nu för att hinna med allt och har svårt att knåpa ihop det. Sjukt duktigt du sprungit också :D!

2013-05-16 @ 02:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0