Måndagens träning

Idag började jag dagen med en powerwalk i det sköna vädret. Jag trodde inte det skulle vara så varmt på morgonen så hade halsduk på mig som jag fick ta av mig efter ett tag för jag svettades floder. Jag la in tio minuters springning i mitten av turen och det gick förvånansvärt bra, körde i ett riktigt lågt tempo och då kände jag inget.
 
Idag testade jag även på att lyssna på Jillian Michaels podcast medan jag promenerade. Den var lite flamsig i början men sedan blev den riktigt inspirerande. Amerikanare har ett sätt att kunna prata väldigt inspirerande och motiverande och inte det där lågmälda svenska pratet. Det fanns en massa avsnitt så det kommer jag lyssna på igen.
 
Dagen avslutades med ett pass på gymmet. Jag var riktigt trött och hungrig när jag kom dit men när jag började kunde jag blocka det och fokusera på träningen. Synd bara att det är så mycket folk på gymmet på kvällarna så man får stå och vänta på vissa stationer.
 
Well, dagens träning avklarad. Nu vill jag sova!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0