Chokladproteinpudding

Jag tycker jag har fått till ett bra recept på chokladpuddingen nu. Det som behövdes var lite mer kakao och lite mindre vatten så blev både smak och konsitens mycket bättre. Jag som gillar mörk choklad kan tycka att proteinpulver är lite för söta (kan det inte komma ett dark chocolate protein pulver?!) så jag behöver kakaon för att balansera upp smaken. Kan varna att det är väldigt mättande men gott nom nom på kvällen.
 
Chokladproteinpudding
1 dl Body Science Casein Double Rich Chocolate
0,5 dl Ekologisk kakao
0,75-1 dl vatten
 
Vispa ihop allt och ställ in i kylen. Jag brukar ställa in det i kylen medan jag förbereder mitt te. Ta ut och servera med färska bär och riven kokos.
 

Kommentarer
Postat av: Emilie

Hej!

Vi har uppmärksammat din blogg tack vare kvaliteten på dina goda recept. Vi skulle bli jätteglada om du ville gå med i hittarecept.se så att vi kan länka till din blogg.

Hittarecept.se är en sökmotor som samlar recept från de bästa svenska bloggarna och sajterna. Flera hundra bloggar har redan gått med och dragit nytta av den trafik vi skickar till deras sajter.

För att gå med behöver du bara följa länken här: http://www.hittarecept.se/ga-med-i-matbloggstoppen

Med vänlig hälsning,

Emilie
Hittarecept.se

2013-05-23 @ 14:55:33
URL: http://www.hittarecept.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0