8 maj

Idag har varit en dag med blandade känslor. Jag kände mig på topp i morse när det var supervarmt ute och jag äntligen kunde inviga min fina Craft tröja på powerwalken. Blev en härlig promenad med en ny podcast såklart! Den här gången lyssnade jag på Livshjulet som är en ny pod och i det första avsnittet så intervjuar hon Isabella Löwengrip. Det var intressant att lyssna på och jag får alltid en sådan boost och inspiration av att lyssna på henne prata om personlig utveckling. Sedan kändes det ännu bättre att kunna jogga (i väldigt lugnt tempo) i hela tjugo minuter. Stort för mig!
 
Jag var trött under dagen efter alldeles för lite sömn natten innan...ibland förstår jag inte hur man ska hinna med att sova. Jag tog den sista energin och drog iväg mig till gymmet på kvällen och körde ett styrkepass med fokus på ben. Det kändes bra och efteråt hade jag mycket mer energi än innan. 
 
Resten av kvällen har tankarna gått till min fina barndomshund Tarzan. Jag älskade verkligen den hunden och hade han funnits kvar hade han blivit 18 år idag. Det är väl inte många hundar som blir så gamla men jag saknar honom ändå.
 
 
Kvällens snack blev chokladproteinpudding. Med jordgubbar till var det riktigt nice! Måste experimentera lite för att finslipa receptet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0