Nybadade

Nu är båda katterna nybadade och håller på att tvätta sig (...torka sig). Jag är lite sent ute att fixa Yuki inför kattutställningen till helgen men jag har inte haft tid eller ork innan. Men nu är det gjort! Passade även på att klippa av lite tovor av Hunter när han satt stilla så snällt och lyfte på tassarna när det behövdes. Yuki däremot...hon var halare än en ål och vred sig runt runt som en orm och försökte hoppa iväg hela tiden. Både hon och jag blev helt dyngsura. 
 
Nu ska det bli skönt att vila min rygg som är helt paj efter allt böjande. Det och mat, jag är superhungrig!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha, första bilden på Yuki. So cute and funny! Hunter ser verkligen ut som en nallebjörn.

2013-03-06 @ 07:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0