Bilder från i helgen

Vi hade en riktigt trevlig helg i Stockholm. Det var soligt hyfsat milt väder även om det blåste ganska kallt ibland men det var skönt att gå runt och titta i butiker. Vi hade inga direkta måste utan jag ville titta in några affärer, mest ekologiska eller hälsokost affärer men även leta lite kläder till tibbe. 
 
På lördags kvällen blev det ståupp komedishow med Louis CK på ett nästan fullsatt Globen. Jag brukar inte titta så mycket på hans serier (eftersom de är lite pinsamma) men tibbe älskar dem. Det var en riktigt rolig show med många bra skämt...av det jag såg...jag var lite för trött så nickade tyvärr till ett par gånger. Men jag såg nog två tredjedelar i alla fall!
 
Vi spenderade natten på ett båthotell på Riddarholmen precis vid Gamla Stan. Det var en riktigt mysig vistelse och kändes väldigt unikt och spännande att sova på en båt. Jättefin utsikt med havet och fiskmåsar precis utanför. Det var ganska små rum eftersom man var på en båt men för en natt så fungerade det utmärkt. Skönt också att det låg så centralt och precis vid tunnelbanan så vi kunde komma hem snabbt från showen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0