Bilar!

Den här helgen har vi haft trevligt besök av min pappa och hans sambo Ana. Vi har bland annat åkt runt en del till olika bilfirmor och tittat på utbudet av bilar och testsuttit i en del modeller. Det var skönt att kunna åka runt med bil och titta, mycket smidigare och snabbare, speciellt när det varit ganska kallt. 
 
Jag blev lite förtjust i en Toyota Urban Cruiser vi såg men även Yaris modellen är fin. Det fanns även en del fina Hondor och Nissan. Det här kommer bli svårt att bestämma sig...Jag fick även testa att köra i min pappas Mercedes och den blev jag förtjust i också. Det var en kompakt lite högre modell som också ligger i vår prisklass. 
 
Men jag kan säga att det var riktigt ovant och läskigt att köra igen. Kändes nästan som första gången jag körde och jag satt på spänn hela tiden. Det är synd att det är så sällan jag kör för jag blir inte bekväm i det. Vi funderade på att hyra bil för att testa olika modeller men det visade sig att man måste ha haft körkort i ett år för att få hyra bil. Suck...
 
Vi får fundera vidare på vad vi ska göra. Men det var kul att titta runt och få hjälp!
 
Den söta bilen bakom stolpen fick jag testa att köra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0