Lugn dag hemma

Jag kom hem genom dörren klockan två på söndagsnatten och både jag och katterna var helt slut. Jag var inte trött av någon anledning men kände mig ganska utmattad av allt så jag gosade ner mig på soffan med en god kopp te (första på tre dagar!) och lite choklad. Tror jag var vaken till fem innan jag till slut lyckades sova några timmar innan jag drog till jobbet.
 
Bussresan hem förresten var inte så rolig för det var fruktansvärt kallt på bussen. Jag halvsov lite då och då men det gick inte att sova så kallt det var....brrr...hatar verkligen att frysa. Well, jag var ganska trött när jag var på jobbet men någon gång på eftermiddagen fick jag en av mina vanliga magkramper. Det brukar bara hända på mornarna så jag hade inte förväntat mig det men jag är glad ändå att den inte kom på resan hem. Det hade inte varit kul...
 
Som tur var det inte en illa reaktion, det hade nog bara blivit lite för mycket i helgen så jag har vilat under kvällen med båda katterna på soffan. Det känns inte ofta som jag har tid att bara göra inget men gud va skönt det var. Verkligen avkopplande.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0