Söndagen

Jag däckade ganska snabbt efter utställningen igår. Den var inte klar förrän efter sex så jag var hemma vid åtta tiden och var helt slut då. Däremot fick jag inte så jättebra sömn med konstiga drömmar och mardrömmar. Först drömde jag att jag vaknade och gick upp (kommer inte ihåg vad jag gjorde) och sedan hade jag en mardröm att jag var i ett litet rum med en massa spindelägg som jag fastnade i och så kröp det småspindlar överallt och i håret...usch...och eftersom jag trodde att jag vaknat och gått upp så var jag säker på att det var riktigt. Väckte såklart tibbe när jag vevade överallt för att få bort spindlarna. 
 
Idag har vi tittat på fler bilfirmor och test suttit i fler bilar. Tittat på en del Ford, Nissan, Kia och Golf. Hittade en annan söt modell av Kia som hette Soul som var en lite högre bil men ändå i en bra storlek. Jag var lite sugen på att testköra men ska läsa på lite mer först. Men känns som det snart är dags! 
 
Annars blev det lite styrketräning och DMC spelande idag. Jag ska inte ge något betyg ännu men jag är än så länge väldigt positivt inställd till det :) 
 
Om ni använder Eukanuba foder så har Arken Zoo just nu en kampanj där man får tre 400g påsar för 98 kr (kostar 69 kr styck). Perfekt timing eftersom allt vårt hade tagit slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0