Resultat

Nu har vi varit uppe hos domaren och vi är redan klara för dagen. Yuki hade en fin profil och var muskulös men hon såg fortfarande ut som en tonåring. Det är alltid svårt att veta vad domarna kommer tycka och av det jag lyssnat så tror jag hon föredrar de lite större muskulösa sibbarna. Hunter hade nog fått en bättre bedömning av henne.

Men Yuki blev Ex 1 och fick sitt första CAP cert så jag är glad! Det fanns inte tillräckligt med katter för att ta ut BIV och vi togs inte upp för nominering. Undrar nu vad jag ska göra resten av dagen? Kanske blir en tupplur :)


Kommentarer
Postat av: Frida

Sweet! Grattis! Håller tummarna för att det går lika bra imorgon också om än bättre!

Svar: Tack! Men jag bestämde mig för att bara ta en dag så man hinner förbereda för jobb i morgon.
Vinterna

2013-01-05 @ 20:46:30
Postat av: Papá

Grattis Yuki! Kram från morfar =)

2013-01-07 @ 22:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0