Planer för 2013

Nu när det är nytt år så är det dags att börja fundera på vad jag vill få ut av året. Jag är inte så mycket för nyårslöften även om jag har ett som varit samma i ett par år men det är hemligt. Mest för att jag är så paranoid att jag tror det för med sig otur att berätta. Planer däremot tycker jag är bra att ha och detta året vill jag ta det lite lugnare och fokusera på lite färre saker (det är planen men jag vet hur jag är :P).
 
  • Fokusera på jobb så jag blir bekväm i min jobbposition
  • Köpa bil
  • Ha en RIKTIG semester med resa
  • Skaffa en träningsrutin och träna kontinuerligt 
  • Kunna springa hela Kullamannen
  • Yuki ta Premier titeln
  • Hunter bli International Premier

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0