På Järva

Nu har bedömningarna börjat och vi ska upp om 22 nummer men vår domare är snabb så det borde bli innan lunch. Den här gången fick vi en svensk domare, Bertil Johansson, som ser jättesnäll ut så jag hoppas på det bästa!

Min morgon började inte det bästa, först trodde jag det var vardag och att jag skulle till jobbet, sedan märkte jag att jag räknat fel med en hel timma på när jag skulle upp så jag fick ta ett senare tåg. Fick stressa hit men jag hann precis innan incheckningen stängde, puh! Det är sviiinkallt också, både ute där jag tappade känseln i benen under promenaden hit och i utställningslokalen. Stod att det skulle vara varmt i lokalen så jag tog inte på så varma kläder, brrrr...får bli många koppar te idag.

Tur att jag har en sibirisk katt som borde klara vädret bättre än mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0