Nybadad

Jag badade Hunter igår för han hade inte badat sedan november förra året så han var riktigt smutsig och dammig. Han har börjat tappa sin vänterpäls nu också så det var bra att borsta och tvätta ur all päls. Blev nästan stopp i avloppet i duschen, så mycket päls föll av! 
 
Hans päls har känts lite torr nu i vintervädret så jag körde ett återfuktande balsam. Nu hoppas jag det inte blir några "toa olyckor" på ett tag så borde pälsen hålla sig fin. Efter badet blev han superkelig och skulle hela tiden hålla sig nära och bli kelad med. Han satt och värmde sig under kökslampan medan jag höll på med datorn.
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Så söööööt!

2013-01-28 @ 07:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0