Knockout

Igår testade jag på ett nytt pass på Actic, knockout! Det är mycket kondition som är boxing inspirerat men man kör inte mot någon utan mer skuggboxning. Det var ungefär en timma långt med snabba tempo låtar där man körde boxing och sparkar blandat med lite core och armövningar. 
 
Jag kände mig väl lite löjlig med mina klena armar men efter ett tag kommer man in i det och när man tittar runt så verkade det som andra kände likadant. Men det var ett roligt pass som jag definitivt hade testat igen! Däremot kände jag mig inte så slut efteråt, helst vill jag nästan känna mig död så jag vet att jag verkligen har tagit ut mig men det här kändes mer som en uppvärmning. Kanske kan vara bra att ha det som uppvärmning innan lite styrketräning eller köra fler pass. Så det känns mer som något man kör för att det är kul och man får röra på sig lite :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0