Joggingtur

Idag blev det en till joggingtur i det fina vädret. Jag använde min Kari Traa tröja igen som jag är testpilot för och den här gången gick det bättre. Om jag har den över byxorna så glider den bara upp hela tiden tills den blir en magkort tröja vilket inte är så bekvämt när man måste dra ner den var femte minut men nu när jag stoppade ner den i byxorna gick det mycket bättre och den värmer bra. Synd bara att den fina rosa färgen är gömd under ett till lager av kläder.
 
Jag har märkt också att mitt vänster knä alltid börjar göra ont efter en kvart. Första gången fick jag börja gå istället men nu testade jag att varva jogging med att gå. Får ta allt långsamt i början och hoppas knät blir bättre annars måste jag kanske gå och kolla upp det för jag kommer inte kunna springa en mil på det knät. Känner nu efteråt att det är lite stelt och det är inte bra.
 
Men förutom knät är det jätteskönt att springa ute! Jag får springa på vägarna där det är grusat så det är ingen risk att halka och det är jätteskönt att springa i det lite kalla friska vädret. Synd bara att det inte är ljust så många timmar på dagen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0