iPhone 5

Åhh, jag är kär! Mina fina vita iPhone 5 är helt perfekt och redan efter någon timma så känns det som jag alltid haft den. Jag var lite kritisk till storleken i början men nu känns det naturligt, konstigt hur snabbt man kan ändra sig. Jag har varit sugen på att byta upp telefonen ett tag men iPhone 4an som jag hade är bra så det har inte känts nödvändigt. 
 
Men i vintras så höll mitt abbonemang på att gå ut så då bestämde jag mig. När jag tar körkort så belönar jag mig med en fin ny telefon, det är ju gratis också så det var inte direkt någon dyr belöning, mest bara för att ha något att se fram emot. Samtidigt har jag velat att min pojkvän någon gång ska gå in i 2000 talet och skaffa sig en smartphone så jag sa till honom att han får min iphone som en sen julklapp när det är dags. Lite roligt eftersom jag fick den just av honom för två år sedan :P 
 
Nästa vecka ska jag köpa skal och skydd till den. Får bli något temp tills jag hittat något som känns rätt, kan ju ta ett tag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0