Fullt ös

Nu har jag kommit igång med träningen igen och jag försöker se till att inte skippa pass även om jag är trött eller har mycket på jobbet. Hoppas jag kan få till en rutin nu så tror jag det kommer bli lättare sedan. Igår testade jag på ytterligare ett nytt pass på Actic, det heter ReShape och jag får säga att det var ganska tufft för mig som inte har så bra kondition. Det var en massa hopp och mycket tempo och mot slutet orkade jag inte göra ett till hopp. Jag hade redan bra mycket träningsvärk sedan söndagens styrkepass så jag var helt slut och darrig. Kanske inte så bra planerat med två styrkepass så tätt inpå men jag visste inte riktigt hur passet skulle vara.
 
Jag hade spinning idag så imorgon får det bli vilodag för på torsdag blir det mitt första PT pass för i år!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0