Bilar, bilar, bilar!

Idag har vi varit runt på en del bilfirmor och letat begagnade bilar. Jag har frågat en massa frågor, testsuttit och nog dreglat en del också :P Finns ju så många fina bilar men många är tyvärr för dyra och de som är mer i vår prisklass är istället för små. Men nu vet jag i alla fall lite bättre vad det är jag vill ha!
 
Jag är riktigt sugen på en Golf fortfarande, satt i en idag som var nog exakt likadan som den jag brukade köra med och det kändes bara så rätt. Fick "hemma" känslor över den och ville bara köra ut. Men annars så blev jag väldigt nyfiken på Skoda Fabia som är lite mindre men ändå större än en Polo. Förresten, tibbe fick hjälpa mig testsitta i många baksäten och i Polon så kunde han inte ens sitta rakt utan fick böja huvudet för att få plats. Vad jag skrattade :D Vad mer gillade jag...Kia Cee´d var fin! Också mer i Golf storlek. 
 
Blev en lång dag ute och när vi kom hem så har jag fortsatt titta på bilar. Finns ett område till här med massa bilfirmor som vi borde titta in och sedan borde jag testköra också. Men det känns läskigt...
 
Hunter bestämde sig för att lägga sig över alla bilpapper och värma baken medan jag googlar runt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0