Trevlig överraskning

Jag blev väldigt förvånad när jag kom tillbaka från spinningpasset på lunchen och såg att det låg ett paket på mitt skrivbord på jobbet. Stod ingen avsändare och jag försökte verkligen tänka igenom men jag kunde inte komma på någon anledning till att jag skulle kunna gjort mig förtjänt av en present. Det var inte jul, inte min födelsedag, inte namnsdag, inte alla hjärtans dag...hmmm...någon kanske ställt den på fel skrivbord?
 
Jag vågade inte öppna paketet utan gjorde värsta detektivarbetet och frågade runt om någon visste något. Till slut började Frida snegla på mig och sa att jag förstör överraskningen. Då har hon sneakat dit en present och inte velat säga något! Va dum jag kände mig :) I mitt huvud var jag helt säker på att den inte var till mig.
 
Jag öppnade paketet och det var två jättesöta rosa hjärtformar. Så söta! Det gjorde definitivt min dag lite gladare, tack Frida!
 

Kommentarer
Postat av: Bing.

Haha naaawh ^^. Så fint, Frida kan hon! :D

2013-02-05 @ 22:29:09
Postat av: Frida

Haha! Jag kände mig ganska dum jag med. Jag som trodde min plan var så genomtänkt :D

Små ting kan underlätta tuffa perioder. Glad att det gjorde dagen lite bättre :)

2013-02-06 @ 06:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0