Söndagen

Idag har jag njutit av att kunna ta det lugnt, göra roliga saker och ta itu med en del som blivit liggande. Tror jag nästan hoppade ur sängen imorse, bäddade ner mig i soffan och läste lite medan jag gosade med katterna. Sedan blev det att skriva dagens to-do lista, det är alltid lika roligt! Och nej, jag skojar inte :P
 
Jag skuttade ur soffan, på med träningskläderna och ut på en efterlängtad springtur. När jag kom hem blev det stretchning och sedan lek med katterna, kloklippning, borstning och slutligen tovfixande och badning av Hunter. Jag har även passat på att fixa frukostar och luncher för nästa vecka och bakat lite goda kakor som vi mumsade på när vi spelade ett par kapitel av DMC. 
 
Nu ska vi strax äta och se Equilibrium som jag tjatat att jag velat se igen ett bra tag. Tibbe kommer knappt ihåg den medan för mig är det en av mina favoritfilmer. Jag hoppas även hinna måla mina naglar. De är inte tillräckligt långa för att målas men nu orkar jag inte vänta längre. 
 
Känns nästan som jag borde springa ut igen, har alldeles för mycket energi! Man märker hur viktigt det är med en dag då man kan re-seta sig och förbereda sig mentalt för nästa vecka.
 
Hunter blir så löjligt konformad när hans päls är blöt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0