Söndag

Idag har jag äntligen känt mig lite piggare och kryare. Den värsta hostan och snuvan är borta och jag känner inte längre den där huvudvärken och sjukdomskänslan. Kanske är det äntligen på tillbakagång! Jag har passat på att städa upp lite bland allt som låg framme och så har jag rensat ut lite i skafferiet. Nu står det en hel hög med skräppåsar vid dörren som ska slängas och jag känner mig redan lugnare när det ser mindre stökigt ut.
 
Däremot märker jag att energin inte är tillbaka ännu och jag blir trött av minsta lilla. Så det blir ingen träning idag utan förhoppningsvis en del vila och njuta av söndagen. Känner att jag behöver ladda batterierna för att kunna orka med nästa vecka. Hoppas ni får en lika lugn söndag!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0