Sjukling

Det blev inte bättre, snarare värre...Jag hade feber under natten och sov dåligt och sedan har det varit fram och tillbaka under dagen. Jag borde lära mig ibland att faktiskt bara vara sjuk och vila ut så jag kan bli frisk snabbare så kanske jag slipper långdragna förkylningar och nu två stycken på en månad! Man börjar undra hur många virus som går runt just nu..
 
Ikväll blev det pannkakor till middag. Det är alltid något jag fick när jag var sjuk när jag var liten. Det och rostat vitt bröd med smör. Det är inte så ofta jag äter sådant nuförtiden men pannkakor med glass kändes bra för halsen. Sedan en kopp te med honung :)
 
Jag hoppas förkylningen börjar vända snart och febern försvinner så jag får tillbaka min styrka och kan satsa fullt ut igen. Det gick ju så bra med träningen också och nu är ju hela rutinen borta, för andra gången! Känns som något arbetar emot mig...Äsch, nu ska jag fortsätta tycka synd om mig och bädda ner mig i soffan med tibbe och katterna ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0