Impractical Jokers

Idag vaknade jag med rethosta som fortsatt hela dagen. Har inte ont i halsen utan känner bara att jag behöver hosta hela tiden. Mot eftermiddagen blev jag även väldigt kall/varm och det typ värkte i skelettet och sedan jag kom hem har jag haft väldigt känslig hud och ont i njurarna. Jag får hoppas att det bara var en dålig dag och att jag mår bättre imorgon. 
 
Under tiden sitter vi och skrattar åt en serie som Tibbe hittat. Eller jag sitter mest och gömmer mig bakom händerna men Tibbe ligger dubbelvikt.
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

HAHA!! Du får sägaom alla avsnitt håller måttet :)

2013-02-19 @ 22:31:54
Postat av: Bing.

HAHAHA VAD är detta XD. Måste komma ihåg det ^^

2013-02-21 @ 23:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0