Första träningen

Äntligen är jag tillräckligt frisk för att kunna träna igen. Jag hade inte mycket energi och kraft innan men vi var en grupp tjejer på jobbet som körde boxning och styrka och efteråt var jag som en helt annan människa. Jag hade energi, var glad och sprallig och kände mig för en gång skull motiverad och positiv. Tänk vad lite träning och trevligt sällskap kan göra för humöret. Nu ser jag verkligen fram emot att börja träna på riktigt igen och jag märker verkligen hur viktigt det är för mig. 
 
Jag hämtade även ut min Foam Roller idag. Min PT tipsade mig om ett bra ställe att köpa ifrån så nu har jag en egen. Tror det kommer vara väldigt bra för att massera mina ben, speciellt för att mjuka upp vänster benet. Spännande! 
 
 
Med tanke på hur intresserad Yuki verkar tänker jag gömma den i sovrummet så det inte blir nästa klöspelare.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0