Hobbit 2 och restaurang

Ikväll hade tibbe och jag vår sista riktiga kväll tillsammans så vi bestämde oss för att gå och se den nya Hobbit filmen och sedan äta lite gott. Jag vill inte spoila något om filmen men kan säga att den var väldigt bra, fortfarande väldigt konstigt att se en film i high frame rate men man vänjer sig efter ett tag. Det var action från början till slut med inslag av humor och Smaug var väldigt välgjord. Benedicts röst passar ju utmärkt till honom också :)
 
Efteråt testade vi den nya restaurangen 60 kvadrat mitt i stan som är en ganska liten och mysig restaurang. Tyvärr blev jag väldigt besviken på maten men kan tänka att det är ett mysigt ställe om man bara vill gå och ta ett glas vin och prata lite. 
 
Al Taglio med aubergine och fetaost
 
Death by chocolate

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0