Pacific Rim

I fredags så var det äntligen dags att se Pacific Rim, som jag längtat! Innan filmen åt vi middag på Texas Longhorn och de hade satt ut lite bord så vi kunde faktiskt äta ute. Kanske inte var supermysigt eftersom det är mitt på gågatan men det var skönt att kunna njuta av det fina vädret. Jag tog ryggbiff med pommes och deras goda cheesesause med jalapenos. Vi hade tänkt strunta i efterrätt men när vi skulle köpa dricka så såg vi att Softy var öppet och då kunde inte jag stå emot. Fick bli en choklad frozen yoghurt med smält vit toblerone...så gott!
 
Jag var proppmätt efteråt så blev inget snacks till filmen men det behövdes inte. Var verkligen action från början till slut och det var riktigt bra gjort. Jag satt helt exalterad av alla effekter och alla coola monster och robotar och det fungerade så bra. Jag önskar bara att manuset vart lite vassare och det varit med humor och glimten i ögat scener men i helhet en riktigt bra film som måste ses i 3D på bio!
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Får bli en tur till biografen snart då :D

2013-08-05 @ 22:10:31
Postat av: Sabine

Oh du gillade den :D? Jag var tveksam, kunde ha gått idag men avstod. Kanske man skulle ^^

2013-08-05 @ 22:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0