Träningsglädje

Idag blev det en bra träningsdag! Jag gick på ett jättebra spinningpass med min favorit instruktör Jonathan på lunchen. Den här veckan var den sista med den gamla strukturen på passet så han ville att vi skulle ta i extra hårt. För en gångs skull så kände jag att jag hade extra energi att ge så jag körde på hårt och svetten bara rann. Min topp satt fastklistrad på mig och jag hade nog kunnat vrida ur min träningsbh efteråt. Hehe, så det ska vara!
 
Efter jobbet hade jag fortfarande energi och eftersom jag ville ta igen den missade träningen i måndags så fick det bli ett kortare styrkepass på gymmet. Det blev mest fokus på mage men jag kände mig lite lost på gymmet eftersom det varit så länge sedan jag var där. Jag får förbereda något bättre till nästa gång.
 
Imorgon ser jag fram emot en härlig powerwalk, hoppas nu bara det inte spöregnar som det gjorde idag. Fast vi fick se en jättefin regnbåge i alla fall!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0