Stay away

Jag vet inte vad som varit galet med mitt humör den senaste veckan men det har varit upp och ner hela tiden och jag har varit väldigt lättretlig. Sedan har jag även haft ett väldigt sug för kakor, sådana där american cookies med choklad och nötter. Igår natt var det nära att jag faktiskt ställde mig och bakade innan vi skulle lägga oss men jag lyckades hålla emot. Och nej, det är inget den där tiden i månaden men det kan kanske vara en blandning mellan stress och att jag ätit ganska strikt förra veckan. Lägg på att min kropp håller på att falla i bitar och då kan jag lätt tycka synd om mig själv. Och får man inte tröstäta då...
 
Tror idag verkligen var värsta dagen hittills. Jag var så arg att jag kände rysningar längs ryggraden och jag spände käkarna hårt. Men jag har ingen aning på vad...Satt på jobbet ett tag och försökte fokusera på skärmen men jag gav upp. Istället köpte jag med mig tröstmat och tog det lugnt på soffan med lite tidningar. Konstigaste är att efter allt det där sockret så kände jag mig mycket bättre. Får hoppas det bra humöret håller i sig nu och att jag inte får någon allergireaktion för nästa vecka är fullspäckad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0