Laddar

God morgon från regniga Uppsala! Bra timing att det börjar spöregna när det blir helg...jag som ville använda balkongen. Idag har jag redan hunnit städa lite hemma och nu har jag en frukostpaus med det lilla jag hittade i kylskåpet. Fick bli wasa crisp med leverpastej och ett glas äppel & päron must som blir bränsle för spinning passet jag ska ha snart. Jag testar en ny instruktör så det ska bli spännande. Ännu mer förvånande är att passet är fullbokat, på en lördag morgon! Antingen är han väldigt populär eller så kanske folk gillar att börja helgen med träning. Jag har lite svårt med gymträning så tidigt på morgonen egentligen, helst startar jag dagen med lite frisk luft men jag vill inte pusha knät för mycket. 
 
Nu ska jag göra i ordning mig. Förutom träning måste jag hinna städa och köpa in lite saker innan vi ska ha gäster i eftermiddag. Det ser jag fram emot!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0