Cirkelträning

Igår testade jag på mitt första cirkel pass på gymmet. Jag har hört mycket gott om dem innan (och att de ska vara ganska tuffa) så jag var nyfiken. Min PT var vikare för passet och hon körde på hårt. De delar upp gymsalen i stationer och så kör man olika övningar på de olika stationerna, mycket fokuserat på styrka men även kondition. Allt som allt körde vi tre varv och sedan final. Jag var helt slut efteråt!
 
Jag var nyfiken på att testa ett till pass så idag efter jobbet gick jag på ett till med en annan instruktör. Det var igen ett tufft pass och det blev väl lite extra motivation när vi var så få (tror halva uppsala redan har börjat fira valborg) eftersom då var vi bara två per station och då vill man ju alltid köra mer och snabbare än den andra. Tror jag kommer ha en del träningsvärk imorgon!
 
När jag kom hem idag hade tibbe fixat ordning middag av lite rester. Shirataki nudlar med sås av kyckling och svamp och lite halloumi ost till. Mums!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0