Broken

Mitt knä verkar inte vilja ge med sig. Jag vilade i helgen och skippade all sorts träning och den här veckan har jag bara kört spinning och promenader ute. Det har blivit lite bättre och gjorde inte ont längre men jag känner av att det är något som inte känns rätt. Däremot under kvällens spinning pass kändes det inte bra. Det bara klickade, låste sig och spände och nu efteråt får jag betala för det. Knät gör ont hela tiden och känns spänt. Det verkar som att stretchning ska hjälpa bäst så jag får köra mycket stretchning och så ska jag även se en sjukgymnast snart som förhoppningsvis kan hjälpa.
 
Jag hoppas det blir bättre snart så jag kan börja springa när det börjar bli så fint väder ute!

Kommentarer
Postat av: Sabine

Oh noes!! :(
Hoppas det är något som blir bra snabbt så du inte blir begränsad nu då våren är här >_<. Håller tummarna!

2013-04-12 @ 22:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0