Usch vilken svacka

Jag hatar när man har ett bra flyt på träningen och så blir man sjuk. Känns som allt stannar upp och man blir som en säck potatis. Jag börjar väldigt lätt tycka synd om mig själv också och då är det lätt att börja tröstäta. Träning och bra kost går verkligen hand i hand och fuskar jag med det ena så rasar allt. Men den här veckan fick det vara nog och än så länge äter jag bra men jag har inte kommit igång med träningen ännu. Tror jag ska börja med en powerwalk/lätt joggning och trappa upp för lite gymtid i helgen. 
 
Jag är extra taggad också för vågen visar en rekordlåg vikt nu; 45,6 kg! Egentligen har jag inga planer på att gå ner i vikt och jag kommer nog säkerligen gå upp snabbt igen men det är något med att se en låg siffra som får mig så motiverad. Jag vill ut och springa och svettas på gymmet!
 
Inspiration!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0