PT Träning

Den här veckan (och antagligen de två kommande) måste jag tyvärr ligga lite lågt med träning och bara köra tre gånger i veckan utan någon simning. Men då gäller det att pusha på de gångerna! I tisdags fick jag testa på en halvtimma afro och en halvtimma core i en mindre grupp med min PT. Core har jag kört innan och det är alltid roligt men afro var nytt. Det släcktes ner i rummet och tändes ljus och sedan var det dans som påminde lite om zumba på det sättet att man kan släppa loss och ragga i vissa steg. Jag var lite besviken i början för det var för lätt och långsamt men det visade sig bara vara genomgången för när vi kunde stegen drog det igång. Var riktigt kul och kan nog tänka mig att testa ett helt pass med det!
 
Dagen efter hade jag mitt PT pass där vi gjorde ett pass för armar och ben med lite rygg och mage. Det var tungt och svettigt och kan säga att jag var skakig i två dagar efteråt. Fick lite stretchövningar för ryggen också eftersom jag verkar ha lite kort rygg.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0