Nya skålar!

Nu när katterna får både blötmat och torrfoder så blir det hela fyra matskålar som ska fyllas. Jag brukar använda mina brulée formar när jag behöver några extra men nu när det blir varje dag så tyckte jag att jag kunde köpa två nya skålar som enbart är för katterna. Jag hittade ett par jättefina på Supercat som jag fick hem idag! Kanske inte matchar deras röda och svarta skålar som de redan har men de var så söta.
 
Fick ett infall idag också och anmälde båda katterna till Birkas utställning i november. Anmälde bara till lördagen och kan hända att jag inte ens går dit eller kommer med eftersom jag anmälde så sent. Som jag nämnt innan så behöver båda katterna bara ett till certifikat i Sverige innan vi måste ta nästa utomlands. Vi är redan anmälda till utställningen i Uppsala men jag anmälde mig till Birka ifall de inte får sitt cert på Uppsalas. Det går att avanmäla och få pengarna tillbaka innan den 15e oktober och jag vet den 13e om jag behöver gå eller inte så det blir perfekt! 
 
Om jag går hoppas jag bara det är en katt jag behöver ta med mig för vet inte riktigt hur jag ska själv släpa på två katter. Men det löser sig nog :)
 

Köpte egentligen den lila och en brun men den bruna var slut så bytte till en grön istället. Jag tycker de är supersöta!

Kommentarer
Postat av: Sabine

Cute! Och så ambitiöst med kattutställningarna! Hur gick det med Yuki hos veterinären?

Svar: Det gick bra! Hon är så tyst och sitter helt stilla. Hon vill också trycka sig mot mig när jag står vid henne och så ska jag hålla om, stackarn...De gjorde ett till test och det visar fortfarande B så nu är ett blodprov skickat till Finland för ytterligare tester. Ska förhoppningsvis få besked inom tio dagar. Får försöka tänka på annat under tiden.
Vinterna

2012-09-04 @ 23:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0