Måste sluta lyssna på huvudet

Mitt huvud kan ibland verkligen arbeta emot mig. Det är egentligen på ganska många fronter men speciellt när det kommer till träningen. "Du känner dig lite seg, kanske ska du lägga dig i soffan med lite choklad istället för att springa?". Usch! De senaste dagarna har verkligen varit så men efter att ha varit sjuk och en säck potatis i en vecka så vägrar jag lyssna på det. "Känner du för att gå till gymmet, Sandra?" Nope, men jag gör det ändå. När jag väl är där så känns det så bra att pusha på och känslan efter slår ju det mesta. Och att springa ute är så befriande att det inte spelade någon roll att jag var trött nyss.
 
Nej, nu måste jag sluta lyssna på alla tankar som far runt och bara göra. Önskar bara jag kunde säga samma om allt annat...
 
Blev en ganska bra runda igår! (i mina mått då)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0