Löprundan avklarad!

Idag tog jag cykeln upp till Årsta och sedan försökte jag springa lite nya vägar. Sprang vid kyrkan, runt Årsta och lite över till gårdarna på andra sidan. Det var riktigt skönt att springa och efter ett tag slutade jag lyssna på runkeeper uppdateringarna och bara körde på.

Väldigt konstigt väder dock som gick mellan blåst, solsken och duggregn. När det blåste som mest fick jag verkligen kämpa mig fram, kunde knappt höra musiken i lurarna och hörlurarna blåste t o m ur!

Tror jag kan ha råkat springa in på någons gård också för plötsligt stod jag mellan hagar fyllda med väldigt högljudda getter! Supersöta :)

Blev en runda på 8,77 km på 1 h 07 min.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0