Fint väder och härlig tur ute

Ikväll kände jag att det var dags att börja träna försiktigt igen. Jag blir lätt så trött och orkeslös när jag inte rör på mig så nu ville jag ha tillbaka energin igen! Det var riktigt fint väder i Uppsala med sol och jag kände att jag nästan flög fram. Blev 5,14 km på 38 min. Mitt mål var att klara fem så jag är nöjd men bästa är att jag är sugen på mer!
 
Sprang i ett par nya tights från HM som fungerade riktigt bra. Alla mina långa tights har dragkedjor längst ner och jag har bara korta träningsstrumpor så brukar alltid komma hem med skavsår. Men dessa som sagt fungerade mycket bättre.
 

Att det alltid ska vara så svårt att ta en bild utan katter :P
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0