Riktigt dålig springtur

Idag gick det inte alls bra att springa. Jättetråkigt när jag hade så mycket energi och det var så fint väder men jag fick till slut sakta ner och gå vissa bitar också. Började med att jag bråkade med musikspelaren i iphonen, den är verkligen jättedålig på att spela upp audioböcker (tappar bort vart man är, går knappt att spola), tror det är dags att leta upp någon app för det istället. Satte på musik istället och begav mig iväg. Tog dock bara fem minuter innan jag hade en fruktansvärd ansträngnings astma och det blev svårt att andas. Tio minuter senare fick jag ont i vänster knä och höger vrist och då började jag vända hem. 
 
Hade en hemsk hosta och svårt att andas när jag kom hem. Den här torra, kalla höstluften tror jag inte är så bra för mig. Kanske borde gå till en läkare och kolla upp det någon gång...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0