Nybakade kakor

Idag har jag bakat massa småkakor för utställningen imorgon. Bestämde mig för mina tre favorit recept; chokladkola kakor, kardemummasnittar och schackrutor. Så goda! Men de är inte till mig utan jag kommer ge dem till sekretariatet imorgon och jag hoppas de kommer uppskattas. Och nej, det är inte något fjäsk utan vi blev ombedda i klubben att förbereda lite gott för alla som kommer jobba med att få allt att fungera. 
 
Kommer dock spara en av varje till mig och tibbe som vi kan njuta av imorgon kväll. Det enda jag har gjort idag är att smaka deg och småsmulor för att se att de var ätbara men mer vågar jag inte så jag inte får någon reaktion. Synd bara att det luktar så gott i lägenheten för man blir bra sugen.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Papa

Vad dultigt! och det ser väldigt gott ut =)

Svar: Tack!
Vinterna

2012-10-13 @ 09:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0