Mysig söndag

I söndags tog tibbe och jag en tur till ombyggda gränby centrum. Det är lite större nu och lite fler affärer men annars är det som innan. Var livsfarligt dock att flera affärer hade nyöppningsrea så var 10-20% på en massa. T ex i nyöppnade Panduro (tänkte på dig Frida!). Jag höll mig lugn och köpte bara en ny duschcreme för att min gamla håller på att ta slut. Lite stolt över mig själv!

Efter vi gått runt avnjöt vi en jättegod fika på ett cafe där. Jag tog en fransk chokladtårta som seriöst var det godaste jag ätit på länge. Himmelskt god fudgeaktig mörk choklad...mmmm...Det var riktigt gott men nu måste jag ta det lite lugnt med allt onyttigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0