Lördag

Idag passade vi på att sova ut ordentligt för vi var så trötta igår kväll. Det var väldigt svårt att hålla sig vaken under filmen och hela kvällen var vi bara allmänt flummiga och fnissiga. Jag sa till tibbe att han fick slå till mig om jag började nicka till under filmen och det hände ett antal gånger. Så jag kan nog inte ge den en ärlig recension men jag tror den var väldigt bra. Det jag vet är att det är en väldigt bra reboot av serien, nya Q var perfekt, fighting scenerna var riktigt coola, bra och annorlunda skurkar (tänker speciellt på Bardem) och Daniel Craig är ju som klippt och skuren för rollen. Jag var riktigt nöjd! Enda jag är sur på är mig själv för att jag inte kunde hålla fokusen...måste lära mig att gå på de tidiga visningarna för jag är alldeles för trött på kvällarna nuförtiden.
 
Idag har jag mest tagit det lugnt. Hade ingen lust att gå till gymmet i kylan så jag körde ett lår/bak pass hemma och det fungerade väldigt bra även om jag fick dodga katterna ett par gånger. Körde tre sets på alla övningar och satan vad det kändes! Var helt varm och skakig efteråt. Det gjorde inte ont i knäna heller så hoppas på det bästa.
 
Jag har långt kvar till några magrutor men det går sakta framåt.

Kommentarer
Postat av: Sabine

Jag har en likadan top :D. Jag siktar på mat rutor istället ^^.

2012-10-28 @ 13:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0