Katterna badade

Två dagar senare än planerat men nu är de rena och fina för utställningen i helgen. Yuki gick förvånansvärt bra att bada förutom ett par tillfällen då hon försökte klättra på mig med klorna utfällda. Hunter satt helt stilla som vanligt så där testade jag faktiskt att sitta på en pall för att spara ryggen, det hjälpte lite men blev ändå helt mör. Efteråt låg Yuki med filten runt sig i mitt knä och värmde sig medan vi spelade.

Jag testade ett nytt balsam på dem den här gången som ska återfukta sträva pälsar. Gillar inte att testa nya produkter precis innan en utställning men jag har inte hunnit innan så jag tar en risk. Förra gången sa domarna att deras pälsar var för torra så hoppas detta hjälper utan att göra dem för mjuka. Inte så bra heller att bada dem så tätt inpå utställningen...men det får gå som det går. Nu är de i alla fall rena!

Balsamet jag testade är från #1 All Systems och heter "Super-Rich Protein Lotion Conditioner".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0