Härlig höstdag

Idag då man får dra tillbaka tiden måste nog vara en av mina favoritdagar. Älskar känslan av att titta på klockan på morgonen och så kommer man på att det egentligen är en timma tidigare. Den lilla timman får det att kännas som man hinner med så mycket mer. 
 
Jag kände att jag ville komma ut lite idag och röra mig så testade mina nya vintertights med knähöga strumpor och sedan tre lager med linne, underställ och fleecejacka med mössa, vantar och halsduk. Brrr...kallt ute men det var varmt och skönt i solen. Eftersom jag hade tibbe med mig så blev det en powerwalk (det är i princip träning för mig att hålla samma takt som honom när han är så lång) men jag gjorde även en testjoggning. Enligt min läkare har jag fått ansträngningsastma så hon skrev ut en inhalator som jag ska använda innan ansträngning. Och det verkade fungera! Jag lät inte alls som en pipleksak efteråt utan kunde andas normalt. 
 
 
 

 

Kommentarer
Postat av: Sabine

Åh vad fint och härligt det ser ut! Det enda jag kom ut idag var till gymmet. Ville ut och gå men Daniel sov till klockan 17 och då var det inte lika lockande nåmera >_<. Ville inte ut och gå utan honom heller :3

2012-10-28 @ 22:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0