Utbildningskontroll

Morgondagen kommer få en spännande och nervös början. Jag ska göra en utbildningskontroll på körskolan för att se hur långt jag kommit i utbildningen och vad jag har kvar för att kunna köra upp. För att det ska likna en uppkörning så mycket som möjligt så kör jag med en lärare jag aldrig haft innan och i en för mig ovan bil och så ska jag inte få någon hjälp. Nervöst! Finns det något värre än när någon står och stirrar på en när man känner sig lost? 
 
Det är i alla fall inte den riktiga uppkörningen så jag ska försöka ta det lugnt. Tur att det är på morgonen så jag inte hinner stressa upp mig för mycket. Blir att lägga sig snart så jag i alla fall är utvilad. Idag var jag som en seg zombie på jobbet, mycket av energin försvann efter körlektionen på morgonen och jag sov för lite igår. Imorgon satsar jag i alla fall på att vara en 28 dagar senare zombie med lite mer spring i benen. Ska bara gosa lite mer med katterna :) Over and out.
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Det kommer gå grymt!!

2012-11-27 @ 05:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0