Nostalgi

Läste precis att Jurassic Park ska gå upp på bio igen i maj 2013. Den har gjorts om till 3D vilket kan fungera men det är inte därför jag är så exalterad utan att få chansen att se den på bio! Jag tror inte jag såg den på bio när den kom ut 1993 (var ju bara åtta år) men det är en av mina absoluta favoritfilmer som jag nog måste sett minst tjugo gånger. Kommer ihåg en vecka runt jul när jag var liten som jag var hemma sjuk, jag tittade på den varje dag! I en hel vecka! Var väl lite småkär i Jeff Goldblum på den tiden :) Tänk att jag var i samma biograf som honom i våras i LA men missade honom...enda gången jag ångrat att jag inte röker :P 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0